Post by ngigigteniske on Mar 15, 2022 3:21:21 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bingo Holiday: Bingospel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bingo Holiday: Bingospel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Bingo Holiday: Bingospel 2022 version ▞▞▞
En total bluff. Jag vann 2 uppsättningar med episka kort och fick dem aldrig. Nu har de sprungit runt sedan den 27 januari. Det är ditt supportteam, kontaktat via appen, som fortsätter att ge mig springan istället för att ge mig de 2 uppsättningarna med episka kort jag tjänat. Jag har skickat in 4 nya biljetter på begäran av support och fortfarande inget resultat.
Ett roligt spel med många olika nivåer
stjäl krediter men kul. Jag går igenom 5 till ibland 7 eller 8 kort utan en enda bingo till slutet av omgången; men det sista numret i varje omgång anropas samtidigt som det slutar. Jag är inte riktigt säker på varför det sista numret alls ringdes. Nåväl, jag måste bara bli snabbare antar jag.
Till en början kul att spela men efter att ha gått igenom ungefär hälften av nivåerna blir det nästan omöjligt att få tillgång till mycket välbehövliga spelpjäser. Lämnar en med känslan av att snurra på dina hjul.
Stort tempo till skillnad från de flesta bingoappar och realistiska kort slås igenom efter bingo inte om och om och om igen som de andra.
Spelet laddas inte ner mer än 98%. Jag har tillräckligt med utrymme på min telefon och jag gick och rensade cachen.Men det fryser fortfarande till 98%
Jag kan inte skicka ett e-postmeddelande till din kontaktadress. Berätta för mig var jag kan kontakta dig. Jag skulle vilja diskutera angående återbetalning. Jag har kontaktat Google Assistant och jag blev tillsagd att kontakta apputvecklaren. Tack.
Det var okej, jag försöker fortfarande komma på det lite långsamt, inte riktigt säker på vad jag behöver göra för att få belöningarna, men vad jag än kan göra menar jag, jag försöker hur långt fram måste du gå i spel för att få belöningarna Det var okej jag försöker fortfarande komma på det lite långsamt inte riktigt säker på vad jag behöver göra för att få belöningarna men vad jag än kan göra menar jag, jag försöker hur långt har du att gå i spelet för att få belöningarna Kommer att komma dit bara en tidsfråga jag vet inte
Jag är en första timer här. Egentligen är jag ingen spelare men på grund av den här pandemin försöker jag söka efter en app där jag enkelt kan tjäna pengar så att jag kan stödja mina ekonomiska behov. Jag betygsätter detta 4-stjärnigt för att det är riktigt roligt. Men jag har ingen aning om hur jag ska ta ut mina mynt.
Fryser konstant och när jag skickade ett meddelande till dem gav de mig inte ens hur många kort som gått förlorade. Om det fortsätter att frysa raderar jag spelet.
Ingen användning för mynt. Bör kunna använda mynt för att köpa power ups
Rummen har inte många människor, så bingo är svårare att få. Hjälpsamma powerups är svåra att få, men kan köpas med $$$ (13 för $40) För att få en fördel behöver du powerups. Att vara VIP har fördelar, men att spendera riktiga pengar är det enda möjliga sättet att höja din VIP till en fördelaktig nivå. Andra som har spelat längre och har hög VIP kommer alltid att vinna över nyare spelare. Denna bingo är en rip off av MYCKET bättre bingospel (Bingo Blitz & Bingo Bash) så bara spela dem istället.
När det sista numret anropas räcker det inte med tid för att tappa några rutor. Om du har missat för många bingo måste du tillåta några sekunder att dutta dina rutor efter att det sista numret har anropats.
Bra billigt roligt
Efter några nivåer kan du bara få bingo om du har power-ups så det blir tråkigt.
Jag gick med i denna bingo i september 2016 och njöt av att spela fram till augusti 2021 när jag började få problem med annonser. Rapporterade till kundsupport många gånger men kom fram till att det är en robot med automatiserade svar. (Om du tittar på svar från recensioner tyder på att de alla är standardsvar). Har fortfarande problem! Så med beklagande har mitt betyg gått från 5* till 1*. 16 januari 2022 har fortfarande problem med annonser. Synd för det förstör njutningen av det som var briljant spel.
Utbetalningen kan vara bättre eller kortkostnaden kan vara lägre.
Mycket kul. Jag gillar de olika utmaningarna varje vecka.
Väldigt roligt spel
Svårt att få tillräckligt med mynt för att fortsätta spela än mindre power-ups
Spelet är bäst
Det är kul, men ibland riktigt frustrerande. Du kommer att få några spel där du köper 4 kort och inte får ett enda nummer under den första fjärdedelen av spelet, och när du får ett par har någon fått bingo 3 gånger i rad. Men återigen, det är poängen med bingo
det här spelet är roligt men precis som alla andra behöver de lägga till något så att du kan spela längre, mer, som inte kräver pengar ur fickan!! men det kommer aldrig att hända!! bara vartannat år med största sannolikhet!! och däremellan bara lite! hoppas detta hjälper dig!!
Bra
Bingo Holiday: Bingo Games Kazino gtmh
Ett av de sämsta bingospelen som finns. Jag spelade regelbundet, spenderade en bra summa pengar och kom knappt vidare i spelet. Plus att grafiken är dålig.
INTE VÄRT ATT SPELA! P2W-SPEL TILL EXTREM DÄR ALLT KOSTAR PENGAR OCH OM DU VILL SPELA HAR DU INGET VAL UTAN ATT BETALA! OM DU BESTÄMMER ATT INTE BLÄDA PENGAR I DETTA SPEL SOM JAG, DÅ KAN DU BARA SPELA 2-3 SPEL OM DAG! JAG SPELAR FÖR ATT FÅ DIAMANTER I ETT ANNAT SPEL OCH KOMMER AVINSTALLERA GENOM DET! ALLT FÖR DYRT FÖR ETT SPEL SOM GER DIG NADA I GÄLLER!
alldeles för många föremål som krävs för att färdigställa rum. men riktigt kul jag tycker att ditt svar är nedlåtande jag är mer än medveten om detta. Jag har dock ingen disponibel inkomst. Gud vet bara hur mycket jag ska spela in i ett spel. ut skulle behöva vara en upprörande summa för att samla in detta en l10/5/ Jag är mer än utbildad i vad som måste göras tyvm. Jag behöver inte sägas om och om igen när faktum kvarstår att det fortfarande är absurt# erkänn att det är designat för att tjäna $$$ men försök inte behandla mig som om jag är okunnig
Försökte logga in men det stod att anslutningen var nere. Jag lämnade den i några timmar för att se om jag kunde logga in eller inte och fortfarande samma sak. Till och med försökte använda en gäst men det fortsatte att säga att servern var nere. Kunde inte ens komma in i själva spelet 😐
Ganska riktig upplevelse. Bingo är definitivt inte mitt spel. Men med roteexponering kommer jag att värma upp till spelet. Min favorit hittills är den brittiska bingostilen. Ganska självförklarande utan några kraschar. Appen är väldigt stabil. Jag kommer att betygsätta spelet högre om det fanns ett sätt att kontrollera bollhastigheten. Går för fort. Jag kommer definitivt att fortsätta spela det här spelet.
Förmodligen det sämsta bingospelet jag har spelat. Det är bokstavligen omöjligt att vinna mer än du har betalat för dina kort, vilket gör hela spelet meningslöst, och dagliga bonusar är bara användbara om du fortfarande är på den första nivån (och jag går på deras FB-fansida också!). Som jag har nämnt tidigare blinkar oanvända power ups fortfarande i hörnet av skärmen. De vill bara sälja sin Elite (vilket suger ändå) och vilka andra V.I.P saker de har. De släpper bokstavligen in bluffannonser i deras spel också!
Det är roligt men du kan inte få några power ups om du inte betalar riktiga pengar för det, vilket är lite irriterande. Du samlar mycket guld men det finns egentligen inget du kan använda det på, inte ens för att köpa några power-ups. 😔
Samma vinnare om och om igen, missförstå mig inte jag älskar spelet men när du får en bingo får du inte en annan på evigheter och ändå får samma vinnare om och om igen hattrick så snälla berätta för mig hur det fungerar, och det är inte tur eller hur många kort du gör anspråk på plus att du har genererat så kallade personer som spelar för att få tillbaka alla dina krediter
Jag vet inte, jag börjar tröttna på den här appen redan nu går siffrorna för fort och alltid det sista numret de klipper innan jag kan markera dem.
Jag var inte nöjd med det här spelet, jag mådde bra förrän igår när mitt spel frös och det hade gjort det hela dagen och tappade anslutningen och jag hade en säker data-/wifi-anslutning. Jag vann 4 bingo och fick inte tillbaka mina belöningar eller mynt or my daubs .. Jag ska seriöst ta bort det här spelet, jag är inte alls nöjd
Bingo Holiday: Giochi Bingo Casinò uvzm
Känns som riktig bingo och det går snabbt
Det här spelet är en absolut pengarsugare. Varje runda någonsin kan bara spelas med hjälp av krediter, men du har fler mynt än krediter och mynten är helt värdelösa. Det skulle vara bättre om det fanns ett alternativ för att konvertera mynt till krediter snarare än motsatsen.
Fantastiskt spel, spel, för att få power-ups runt bra fynd!!
Bullet Hell Monday Arkadne igre nxoj
Spelet är tråkigt och inte till hjälp
👍👍
Hemskt spel. Måste spendera riktiga pengar för att spela. Till skillnad från andra bingospel har det här inget sätt att använda mynt du vinner när du spelar. Ingen hjälp från kundsupport och hemskt i spelsupport. Många andra bingospel online som är mycket roligare och mycket mer generösa. Bry dig inte om att ladda ner. Bli bara besviken!!!
Det är kul.. men det gör dig kort på det senast ringda numret.. ger dig inte en chans att slå nummer och ringa bingo
Spelet är mycket roligt, speciellt om du gillar BINGO, men det är lönsamt att spela (om du vill utvecklas snabbare än ett snigeltempo.) spel. Så ha djupa fickor eller förbered dig på att ta slut på framstegsmöjligheter snabbt varje dag. Dessutom, för att ha en chans att tävla MÅSTE du betala för auto daub eller alltid vara sist. Även om du får ett BINGO med det senast anropade numret och det tar BINGO-räkningen till 0, kommer det inte att räknas om någon annan slår dig (d.v.s. autokladd). Jag förlorade två sådana BINGO. Det suger att det tar ett tag att få ett BINGO efter att du har använt dina power ups. Jag spelade det här spelet bara för att ha kul, men det är svårt när andra människor använder power-ups för att enkelt vinna. Kanske som ett förslag att dela upp dem i grupper, som att en grupp väljer att inte använda power ups och den andra gruppen kan använda power ups?
Alldeles för många lösa spel jämfört med vinster. Jag behåller inte appen.
spelet var spännande. Jag älskar dessa appar.
Roligt spel men om du inte spenderar pengar så kan du inte spela. Andra bingospel har åtminstone lite gratisspel INTE SÄTT ATT SPELA 😥
Roligt spel men ganska dyrt att spela
Bra spel, kan inte köpa valpar med mynt du har tjänat.
Det är väldigt svårt att avsluta världarna. Speciellt att få den sista. Spelet i sig är bra, bara frustrerande att inte någonsin kunna avsluta en värld
Rolig