Post by poypresetenal on Feb 16, 2022 4:18:14 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ verhoog bron hack ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Heroes Inc. Arcade bkqf
Alleen pop-ups die echt vervelend zijn, speel dit niet
het blijft spellen stoppen eigenlijk gewoon een grote verspilling van je tijd speel dit spel niet tenzij je een goede computer hebt
Goed spel....bevriest bij het bekijken van video's...verwijdering. Laat alleen ster achter zodat ik dit kan posten.
De eerste keer dat ik dit spel probeerde, maakte ik mijn held en toen het tijd was om te vechten, was er gewoon een groot leeg wit scherm, dus ik probeer het vandaag nog een keer
Sniper Hero: Operation Kargil ... Geniet van een geweldig spel geïnspireerd door de arcade shoot'em'up games van de jaren '80. ... Heroes Inc!
Te veel advertenties, zelfs tijdens het spelen, verveelden zich heel snel goed concept
Persoonlijk vind ik dit een geweldig spel! Voor mensen die genoeg hebben van advertenties, gebruik gewoon de vliegtuigmodus Smh cya.
Een perfecte game, maar ik kan niet in het volgende hoofdkwartier komen en ik ben alleen op vulkanische plz fix it
Dit spel had ZO VEEL POTENTIEEL! Het concept lijkt zo leuk in de advertenties totdat blijkt dat je NIET je eigen helden kunt maken, het kiest automatisch de krachten voor je. Het is echt laggy en oh boy, de advertenties.. Er zijn veel te veel en het spel onderbreken!
het is heel leuk
echt mooi!!! en leuk
Heroes Inc! voor PC op Windows 8.1/10/8/7/XP / Vista & Mac Laptop ...
Zou een leuk spel kunnen zijn.. Maar.. TE VEEL ADVERTENTIES... het is één ding wanneer de advertentie aan het einde van een level is... maar in het midden van een level.. na het vechten.. oh ga naar de open door.. hier is een advertentie... wil je een advertentie bekijken voor een extra bonus.. nee bedankt... nou hier is toch een advertentie..
deze game is geweldig, maar het enige dat ik kan bedenken om te veranderen, is dat je je materialen moet kunnen houden.
Heroes Inc! Arkadne igre thx
Het is een OK spel. Ik werd gewoon saai na de eerste 30 helden.
Heroes Inc! - Nieuwste Versie Voor Android - Download Apk
Pet Run - Puppy Dog Game Hərəkət vgjs
Elke tien seconden zijn er advertenties, je kunt niet echt je eigen helden maken. Je kunt alleen kiezen uit degene die ze vooraf hebben gemaakt. Absoluut niet de moeite waard om te downloaden
Absoluut rotzooi.. Ik heb dit spel 30 minuten gespeeld en de meeste tijd besteed aan het kijken naar geforceerde advertenties. Het zou een behoorlijk coole tijdconsument zijn zonder dat probleem. Ik kwam om een spelletje te spelen? Geen horloge voegt... Vrij duidelijk, toch? Breng het in evenwicht, of maak gewoon een app die niets anders speelt dan iets toevoegt...
Legendarisch: Game of Heroes [v3.12.7] APK Mod voor Android
Download Heroes Inc! APK voor Android. Installeer gratis de nieuwste versie van Heroes Inc! APP. Craft de grootste helden in de geschiedenis en red de
Ik kan niet naar het HOOFDKANTOOR VAN LEVEL 3 gaan, ondanks dat ik meer dan 90.000 munten heb. Waarom gebeurt dit? Al het andere is goed, maar het feit dat ik vastzit op het HOOFDKANTOOR VAN NIVEAU 2 maakt me kwaad.
goed spel, maar de advertenties zijn als een dodelijke val, dus repareer dat alsjeblieft. nadat ik een level heb voltooid, komt er een advertentie .... en daarna komt er weer een advertentie. volledige advertenties advertenties en advertenties elke keer dat er een advertentie komt, is dit spel als een ernstige dood🤨🤨🤨🤨.
Heroes Inc! (MOD, Unlimited Coins) 1.1.1 Apk voor Android Gratis ...
super leuk
Tips en trucs - Star Wars Galaxy of Heroes - Officiële EA-site
Ik ken het niet alleen voor advertenties, maar ook voor een beste game. Ik heb niets van het spel gezien in wat we onze helden kunnen creëren. Na het spelen van dit spel voel ik dat ik de schepper van de aarde ben, ik denk dat ik god ben. Bedankt bro.| Hé, wacht, ik ben een god en op aarde vallen veel schurken aan, ik stuur helden om ze te verslaan. Wat een toffe ervaring
Het is het leukste spel dat ik ooit heb gespeeld Ik zou het dagenlang spelen zonder te beseffen hoeveel uren er zijn verstreken je zou dit spel moeten spelen Ik verzeker je dat het leuk zal zijn Ik garandeer je dat het veel plezier zal hebben
Waaaay voor veel advertenties, het spel is cool en leuk, maar de advertenties verpesten alles. Laat me ervoor kiezen om advertenties te bekijken om iets te winnen, allemaal daarvoor.
Deze game is superleuk en het is mijn favoriete game op mijn telefoon, maar er is een bug waarbij ik geen schade kan aanrichten met schadelijk en spike Ik weet niet of dit alleen mij overkomt, maar repareer het en het zal leuker zijn en ik kan alle helden in het vlammenkorps krijgen
Deze game is geweldig om te spelen door twee items te combineren om superhelden te maken
DLC voor Stern Pinball Arcade voor de Nintendo Switch. ... to FarSight Studios, Inc. All other trademarks are the property of their respective owners.
Ik speel het spel graag, maar er is iets mis mee. Het geeft me problemen als ik naar de volgende ronde van het spel ga. Ik kan geen optie selecteren om door te gaan. Ik hoop dat u het probleem kunt oplossen.
Heroes Inc. Arcade bkqf
Als ik minder dan één ster zou kunnen geven, zou ik dat doen. Ik kon NIETS upgraden voorbij Volcano HQ, dus besloot ik de game volledig opnieuw te installeren om te zien of dat hielp. Het spel laadde in en begon te afluisteren en bevroor mijn telefoon. Letterlijk ONSPEELBAAR. Niet installeren.
De advertenties zijn ondraaglijk. Begrijp me niet verkeerd, het is best leuk en een geweldig idee, maar de advertenties verpesten het volledig. Er zijn advertenties vóór niveaus, in het midden van niveaus, na niveaus, upgraden, het is meer spel in de advertenties dan advertenties in het spel om helemaal eerlijk te zijn.
Heroes Inc! Arkadne igre thx
Het is een prima spel en ik begrijp waarom mensen het leuk vinden, maar het laat me niet voorbij HQ 2 gaan. Ik hoop dat ze deze glitch PS kunnen helpen. Ik speel het nog steeds elke dag, oordeel niet over mij
het is echt cool dat je objecten en dingen in de wereld kunt kiezen en ze kunt combineren met mensen en dan zie je wat hun capaciteiten zijn, dat maakt het geweldig, want je kunt andere vaardigheden samenvoegen
Het is echt een leuk spel. Ik hou ervan hoe je helden maakt. Ik hoop dat je plezier hebt. Download dit spel is leuk. Bedankt voor dit spel. 😀
Heroes Inc! আর্কেড ifms
Top 5 gratis Android-games: Injustice 2, Bit Heroes en meer
Zo'n geweldig concept en ik heb er echt van genoten om het te spelen, dat gezegd hebbende, de game zit vol met advertenties, ik denk dat ik in mijn eerste 5 minuten ongeveer 7 advertenties of meer heb bekeken, dat is absoluut belachelijk.
Vreselijke geldklopperij. Ik heb $ 3 betaald om geen advertenties te zien (er is een advertentie voor elke 3 seconden gameplay) en ik krijg nog steeds advertenties. Afval
dit is een cool spel waarmee je verschillende lichaamsdelen en elementen kunt combineren om een super te creëren.
Top 15 Idle Clicker-games voor iOS en Android - TechLila
De game is op zich niet zo slecht, het is alleen dat er zooooooooo veel advertenties zijn!!!!!!!😭😭😭😭. Als het niet zoveel apps had, zou ik het vijf sterren geven. Maar ik vind het leuk hoe je krachten en zo kunt mixen😀😀!!!
Niet downloaden je woord er elke keer uit gegooi van het licht aan m'n I pat maar ja rot spel vind ik dan
Guide For Heroes Inc APK downloaden [7 MB] (✓ Gratis) - Heroes Inc Guide APK - Guide For Heroes Inc-app - Laatste Versie. Ontwikkelaar: JoJi.
Taichi Panda: Heroes for Android - APK Download
Heroes Inc! আর্কেড ifms
Dit spel was niet leuk voor mij, het brak en zou niet werken. Ik raad het niet aan.
Dit is een goed idee van hoeveel meer gelukkige rendementen Het spel zal er veel mee te maken hebben en ik denk dat dat het leven is
Het is een fatsoenlijk genoeg spel. Maar de advertenties. Omg de advertenties. Advertenties na het niveau. Advertenties tijdens het level voor power-ups. Advertenties wanneer je een kist vindt. Advertenties als je sterft. Advertenties voor beloningen. Advertenties. Advertenties. Advertenties. Natuurlijk, veel zijn optioneel, maar de verveling van nee, bedankt. Nee bedankt. Nee bedankt. Het is te veel.
Beschamende advertenties kunnen niet eens één niveau spelen voordat ze met één in het gezicht worden geslagen...